strategia ma znaczenie

  • jednorazowe wsparcie

    doradztwo

iCreatix idea - strategia - korzyści

opracowanie strategii
marketingowych

Wraz z rozwojem firmy wprowadzasz kolejne działanie wspierające sprzedaż. W rezultacie jedna agencja odpowiada za SEO i kampanie Google Ads, bo jest w tym dobra a kolejna zajmuje się działaniami w mediach społecznościowych, bo także mają zadowalające wyniki.

Dodatkowo raz w roku firma bierze udział w targach branżowych oraz organizuje specjalny event lub promocję dla stałych klientów. Sporo działań i wiele wyzwań. Budżety całkiem wysokie.

Kto nad tym sprawuje pieczę? Czy jesteś w stanie określić elementy wspólne w tych działaniach? W jaki sposób budżet poszczególnych aktywności przekłada się na realne zyski? Czy warto kontynuować wszystkie, czy lepiej wprowadzić zmiany? Czy wszystkie te działania związane są z marketingiem i faktycznie wpływają na sprzedaż? Może jednak bliżej im do kreowania wizerunku? Jaki wizerunek Twojej firmy tworzą?

Jeżeli masz problem z udzieleniem jednoznacznych odpowiedzi na powyższe pytania, warto zastanowić się nad opracowaniem spójnej strategii działań marketingowych i na jej podstawie oceniać efekty oraz decydować o przeznaczanych na nie środkach.

opracowanie
kompleksowego
systemu
corporate identity

Tożsamość firmy. W naszym rozumieniu, spójny design materiałów drukowanych, wizytówek, oznakowania w firmie czy logotyp, to dopiero początek. Zadbałeś o spójność wizualną, firma funkcjonuje już kilka lat. Czy klient zapytany o tożsamość Twojej firmy będzie umiał ją określić?

Odpowie: „ dotrzymują terminów” i „ jestem zadowolony”? Czy to określa jaka jest Twoja firma i jakie wyznajecie wartości? Czy w dłuższej perspektywie czasu klient będzie się identyfikował z firmą, pozostanie zadowolony ze swojego wyboru i zachowa lojalność wobec firmy?

Określenie w jasny i spójny sposób jaka jest tożsamość, jakimi wartościami się kieruje i komunikowanie ich w odpowiedni sposób na zewnątrz wspiera tworzenie stabilnej marki.

Gdy firma zyskuje osobowość, to relacje z klientami stają się bliższe. Inwestycja w długofalowe, z góry określone sposoby prezentowania indywidualności sprawi, że Twoi klienci nie zmienią dostawcy wraz z handlowcem, który przestanie pracować dla Ciebie. Wtedy także wypowiedzi o firmie będą podkreślały jej wartości oraz osobiste zaangażowanie w relacje biznesowe.

opracowanie stretegii
komunikacyjnych

Brak schematów komunikacyjnych w firmie, nie oznacza, że ich nie ma. Jeżeli firma funkcjonuje, to ludzie się komunikują – pracownicy pomiędzy sobą, kierownictwo z podwładnymi, a przede wszystkim pracownicy z klientami czy podwykonawcami.

Wypracowane w pośpiechu sposoby postępowania, często przekazywane kolejnym pracownikom i przez nich modyfikowane w zależności od profesjonalizmu lub humoru, dalekie są od ideału. Sposoby porozumiewania się jakie wytworzył Twój zespół prawdopodobnie nie będą pokrywać się z Twoimi wyobrażeniami o tym jak wyglądają. Zapewne czas realizacji poszczególnych zadań także nie odpowiada standardom, jakie chciałbyś uzyskać. W takiej sytuacji opracujemy systemy komunikacji dopasowane do specyfiki Twojego biznesu, aby po ich wdrożeniu podnieść efektywność oraz zadowolenie pracowników. Dodatkowo uzyskanym profitem będzie wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy.

doradztwo w zakresie
współdziałania
marketingu ze
sprzedażą

Twój dział marketingu wywiązuje się z zakładanych zadań, ale w wynikach handlowych nie jest to zauważalne. Pomożemy Ci zatem zweryfikować cały przebieg procesu, od pozyskiwania zapytań potencjalnych klientów, aż po zamknięcie umowy lub stratę zainteresowania od strony nabywcy.

Po przeprowadzonej analizie wyeliminujemy błędy i opracujemy schemat postępowania oraz wspólne KPI, które przełożą się na wyniki finansowe.

szkolenia
wewnątrzorganizacyjne

Bywa, że samo opracowanie i wdrożenie rozwiązań strategicznych nie procentuje tak dobrymi efektami jaki byłby możliwe do osiągnięcia przez zespół. Zauważyliśmy, że zazwyczaj dzieje się tak w zespołach, w których brakuje umiejętności współpracy czy zrozumienia kolejności procesów biznesowych firmy.

Dlatego w celu kompleksowego wdrażania zmian oraz maksymalizowanie efektów, przygotowaliśmy szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy zespołowej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz motywacji. Nasz certyfikowany trener pracuje między innymi w oparciu o narzędzia Harrison Assessment. W zależności od specyfiki modelu biznesowego możemy poszerzyć zakres szkoleń o badanie zaangażowania pracowników z uwzględnieniem kompetencji oraz motywacji do pracy zdalnej lub wykorzystać narzędzia do wyszukiwania i wzmacniania talentów wśród pracowników.