strategia ma znaczenie

  • outsourcing

    nasze
    specjalizacje

outsourcing
marketingu

Propozycja dla małych i średnich firm, które mają problem z przyciągnięciem do firmy doświadczonych marketingowców ze względu na lokalizację poza wielkimi miastami, właśnie podjęły decyzję dotyczącą rozpoczęcia działań z zakresu marketingu lub nie planują tworzenia takiego działu w firmie.

Możemy podjąć współpracę już na etapie tworzenia strategii. Wykorzystamy naszą wiedzę oraz doświadczenie, aby kampanie marketingowe już od samego początku były profesjonalne i skuteczne.

Oferujemy także wsparcie na etapie poszerzania już funkcjonujących aktywności o zakres:

  • prowadzenia social media wraz z opieką nad kampaniami reklamowymi
  • tworzenia landing page pod Goggle Ads i nie tylko
  • e-mailingu z uwzględnieniem GDPR oraz CAN-SPAM
  • pomocy w tworzeniu list mailingowych
  • optymalizacji nowych stron www, przygotowania i zarządzania treściami, analizy oraz wdrażania zmian na potrzeby SEO w celu osiągnięcia lepszych efektów z marketingu organicznego
  • tworzenia treści w ramach Content Marketingu oraz kreowania nowych kanałów komunikacyjnych z potencjalnymi nabywcami
  • generowania leadów sprzedażowych i opracowania najlepszego sposobu pracy nad nimi dla podniesienia efektywności sprzedaży
  • organizacji eventów oraz prezentacji firmy na targach
  • przygotowania materiałów marketingowych i strategii pozyskiwania kontaktów handlowych

outsourcing public
relations

Dużo firm rezygnuje z działań związanych z PR na rzecz przeniesienia nakładów finansowych na działania marketingowe. W krótkim aspekcie czasu taka decyzja może okazać się trafiona,  jednak co się dzieje po roku czy dwóch latach prowadzenia tego rodzaju polityki?

Gdy po kilku latach ponoszenia kosztów kampanii marketingowych zmniejszymy przeznaczony na nie budżet, to zyski pozostaną na tym samym poziomie czy się obniżą? Jeżeli działania marketingowe wspiera konsekwentna i dobrze dopasowana strategia PR, to możemy być pewni, że obniżenie z czasem kosztów kampanii marketingowych nie wpłynie negatywnie na dochód firmy.

Dwutorowe działania pozwalają podnieść wartość firmy w oczach klientów i zapewnia jej większą stabilizację. Dobry PR jest nieoceniony w sytuacjach kryzysowych, bo dzięki niemu zyskujemy większe możliwości minimalizowania strat. Proponujemy rozpoczęcie pracy nad dobrymi relacjami i samodzielną ocenę zysków z tych działań. Warto przekonać się, że to korzystna strategia dla przyszłości i rozwoju Twojej firmy.

outsourcing zarządzania
komunikacją

Sposób przekazywania istotnych dla Twojej organizacji informacji, ma bezpośredni wpływ na wizerunek i odbiór firmy przez obecnych oraz potencjalnych pracowników.

Sprawna i dobrze zaplanowana komunikacja ma także wymierny wpływ na czas wykonywania zadań, procesy rekrutacyjne czy długość wdrażania strategicznych dla biznesu projektów. Jeżeli zauważasz powtarzające się problemy w tych samych aspektach funkcjonowania Twojej firmy, które pomimo wdrażanych ułatwień czy nowych narzędzi nadal się pojawiają, to problemy mogę leżeć właśnie po stronie komunikacji pomiędzy działami lub pracownikami. Proponujemy wsparcie w tym zakresie, szczególnie dla firm, które nie planują tworzyć nowego stanowiska związanego z przepływem informacji lub ich problemy mogę rozwiązać określone w czasie działania. Mamy także doświadczenie w komunikacji zmian oraz strategicznych rozwiązań minimalizujących straty w obliczu kryzysu wewnątrz przedsiębiorstwa.

outsourcing zarządzania
marką

Pracę poświęconą budowaniu świadomości marki Twojej firmy lub wybranych produktów odzwierciedlają wyniki sprzedaży.

W uproszczeniu, jeśli klienci nie są świadomi marki oraz atutów z nią związanych, biorą pod uwagę cenę. W takim wypadku musi być ona konkurencyjna. Firma zazwyczaj ponosi wtedy odpowiednio wysokie koszty reklam wspierających pozyskiwanie klientów. Na pewnym etapie działalności warto rozważyć inwestycję w kreowanie świadomości o Twojej firmie, aby osiągnąć długofalowe korzyści w postaci stabilnych cen sprzedaży oraz stałego grona klientów.