strategia ma znaczenie

  • jak pracujemy

    poznaj nas

  • dopasowanie

    to podstawa

    Dotychczasowa praca w dużych i małych firmach, odrębnych działach oraz zróżnicowanych projektach doprowadziła nas do wspólnej konkluzji, która jest podstawą naszych działań.

    Skuteczna kampania marketingowa czy strategia komunikacji musi być stworzona na miarę organizacji oraz odzwierciedlać jej wartości. W ten sposób zyska wiarygodność i zwiększy korzyści także w dłuższej perspektywie czasu. Dla nas oznacza dobrze wykonane zadanie oraz wartościową inwestycję w Twój biznes. Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem dla Ciebie musimy poznać Twoją firmę, więc nie zdziw się ilością pytań jakie zadamy na początku naszej znajomości.

  • nieszablonowość

    to ryzyko, które warto podjąć

    Obserwujemy, jak pojawiające się trendy skutecznych działań marketingowych wpływają negatywnie na ich skuteczność. Jako odbiorcy czujemy się przytłoczeni.

    Czasem ze strachem przed atakiem kolejnej letniej loterii czy czwartego Black Friday w roku postanawiamy nie włączać przeglądarki internetowej. Dlatego możesz być pewny, że zrobimy wszystko aby odwieść Cię od podobnych pomysłów… i nigdy ich nie zaproponujemy. Uwielbiamy tworzyć własne trendy i kreować rzeczywistość dla Twoich produktów i usług. Daje nam to radość z pracy oraz wielką satysfakcję przy podsumowaniu efektów. Chcesz podjąć ryzyko nieszablonowych rozwiązań? My wiemy, że warto.

  • spójność

    procentuje

    Znamy sposoby na pogodzenie wszystkich działań prostymi rozwiązaniami. Myślisz, że wymaga to sporych nakładów czasu i finansów?

    Wyprowadzimy Cię z błędu.

    Wszelkie działania wizerunkowe, marketingowe, kanały komunikacji z klientami czy nośniki informacji określają Twoją firmę a drobiazgi mają tu ogromne znaczenie. Tak jak konsekwentny rozwój, zgrany zespół i dobra komunikacja wewnątrz firmy muszą się zazębiać i uzupełniać, tak działania na zewnątrz muszą mieć nakreśloną strategię oraz nieść jasny przekaz. Zapewnia to wiarygodność oraz świadczy o stabilności. W dzisiejszej rzeczywistości przyciąga do firmy nie tylko klientów, ale także profesjonalnych i doświadczonych pracowników.

Zespół

Aleksandra
Aleksandra

Wykształcenie specjalisty PR & CI poszerzała o wiedzę praktyczną z zakresu sprzedaży i marketingu. Odnajduje się zarówno w niewielkich, rodzinnych firmach,  jak i międzynarodowych korporacjach. Wprowadziła na rynek trzy marki związane z usługami B2B. Stawia na niestandardowe rozwiązania przy prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz planowaniu strategii z zakresu marketing automation. Pasjonatka kreowania rzeczywistości biznesowej i tworzenia nowych możliwości.

Ewa
Ewa

Z wykształcenia psycholog. Doświadczenie zdobywała współpracując z małymi firmami o lokalnym zasięgu,organizacjach pozarządowych i fundacjach, projektach rządowych oraz korporacjach. Dobrze czuje się w pracy projektowej. Od ponad 7 lat jest związana z branżą HR, szeroko rozumianą psychologią pracy oraz employer brandingiem. Potrafi budować relacje służące realizacji celów biznesowych. Jest certyfikowanym trenerem, łowcą talentów a wystąpienia publiczne nie są dla niej obce. Uwielbia podróże,poznawanie innych kultur, nowych smaków i rytmów.

Olga
Olga

Absolwentka wydziału grafiki ASP we Wrocławiu. Przez ponad 18 lat zdobywała doświadczenie w agencjach reklamowych, drukarni oraz samodzielnie realizując zlecenia dla firm reprezentujących różne branże. Specjalizuje się w reklamie zewnętrznej, materiałach drukowanych oraz do internetu. W przerwach od wielkomiejskiego życia malowała freski w klasztorze a w długie wieczory maluje obrazy. W swoim dorobku ma indywidualne i zbiorcze wystawy. Pasjonują ją podróże – te rzeczywiste i po stronicach książek. Relaksuje się w tańcu oraz podczas dbania o rośliny w ogrodzie.